افزایش ۴۰ درصدی صادرات به افغانستان در ۲ ماه نخست سال ۱۴۰۳ طرح «از مزرعه تا سفره» با هدف تامین کالا‌های پر مصرف مردم در مشهد اجرا می‌شود قیمت موبایل یک روز پیش از انتخابات به چقدر رسید؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد چند؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز طلا، سکه، دلار، ارز دیجیتال (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | دلار در کانال ۶۰ هزار تومان یک روز قبل از انتخابات برخورد با مشاوران املاک قانون‌گریز در مشهد (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | تویوتا لوین ۳.۳ میلیارد تومان تعیین سقف اجاره‌بهای مسکن به کمک مستأجران آمد قیمت امروز خودرو‌های ایرانی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلای جهانی خیز برداشت (۱۴ تیر ۱۴۰۳) سقف اجاره بها در مشهد؛ ۲۵ درصد | میزان افزایش قانونی اجاره بها در مشهد معادل ۷۰ درصد تورم خرداد خراسان رضوی است گزارشی از نمایشگاه تخصصی معدن و زمین شناسی در مشهد ایران خودرو تعدادی از خودرو‌های خود را به روش مزایده به فروش می‌رساند + جزئیات متوسط قیمت مسکن در تهران اعلام شد میوه را امروز گرانتر از این قیمت‌ها نخرید (۱۴ تیر ۱۴۰۳) ماجرای حذف متقاضیان مسکن ملی چه بود؟ هفته آینده، آخرین مهلت انتخاب خودرو‌های وارداتی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) جریمه شرکت مشهدی به‌علت اجرا‌نکردن تعهدات ارزی اظهارنظر‌های بورسی جلیلی و پزشکیان در آخرین مناظره چه بود؟ دولت سیزدهم ساخت بیش‌از ۱۸۰ هزار واحد مسکونی در خراسان‌رضوی را عملیاتی کرد قیمت گوشت مرغ در بازار مشهد کاهشی است (۱۳ تیر ۱۴۰۳) بورس، سبزپوش به استقبال انتخابات رفت | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۳ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد ارزان شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | کاهش ۷۰۰ هزار تومانی سکه امامی با مبلغ ۷ تا ۱۰ میلیون تومان، از کدام موبایل‌ها می‌توان خرید؟ (۱۳ تیر ۱۴۰۳) وام ۸۰۰ میلیون تومانی مسکن ابلاغ شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | اقساط وام جدید ۸۰۰ میلیونی مسکن چقدر است؟ آیین‌نامه جدید آرامستان‌های کشور ابلاغ شد | تغییر در نحوه حمل متوفی و صدور گواهی فوت
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

عیدی و پاداش کارگران با حقوق بهمن‌ماه پرداخت شود | در عیدی و پاداش پایان سال بازنشستگان تامین اجتماعی تجدیدنظر شود

  • کد خبر: ۲۱۰۶۳۱
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۸
  • ۳
عیدی و پاداش کارگران با حقوق بهمن‌ماه پرداخت شود | در عیدی و پاداش پایان سال بازنشستگان تامین اجتماعی تجدیدنظر شود
رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی بر لزوم پرداخت عیدی و پاداش کارگران تا قبل از پایان سال تاکید کرد و گفت: کارفرمایان نباید عیدی کارگران را به سال بعد موکول کنند و در صورت امکان با حقوق بهمن ماه عیدی را به دست کارگرانشان برسانند.

به گزارش شهرآرانیوز، فتح الله بیات درباره پرداخت عیدی و پاداش پایان سال کارگران اظهار کرد: بحث عیدی و پاداش پایان سال کارگران به رسم هر سال صورت می‌گیرد و ما به کارفرمایان توصیه می‌کنیم برای آنکه از بار بدهی‌شان کاسته شود و به ازدحام روز‌های پایانی سال در بانک‌ها دچار نشوند، در بهمن ماه و اوایل اسفند عیدی و پاداش کارگرانشان را زودتر به دستشان برسانند.

وی با بیان اینکه کارگران طبق سنواتی که دارند عیدی دریافت می‌کنند، گفت: در حال حاضر عرف پرداخت عیدی به این شکل است که برخی از کارفرمایان پاداش و عیدی را در پایان سال با کارگران خود تسویه می‌کنند و برخی دیگر بر اساس قرارداد کار اعم از سه ماه و شش ماه عیدی را می‌پردازند.

رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی درباره پرداخت عیدی کامل به کارگران نیز تاکید کرد: همه کارگران طبق سنوات کاری عیدی و مزایای پاداش پایان سال را دریافت می‌کنند، ولی چنانچه کارگری شش ماه در کارگاه کار کرده باشد، طبق همان نیم فصلی که کار کرده عیدی خود را می‌گیرد.

بیات با بیان اینکه فرقی بین کارگر قراردادی و کارگر رسمی در بحث پرداخت عیدی وجود ندارد، اظهار کرد: کارگران به هر میزانی که کار کرده باشند حتی اگر ۳۰ روز باشد مستحق دریافت عیدی هستند.

وی در عین حال به عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: بازنشستگان با توجه به سن و سالی که از آن‌ها گذشته و بزرگ خانواده‌ها هستند قطعا در ایام نوروز و تعطیلات و دید و بازدید با رفت و آمد فرزندان و نوه‌ها مواجه می‌شوند، از این رو عهده‌دار هزینه‌های بیشتری خواهند بود لذا شایسته است عیدی و پاداش پایان سال بازنشستگان تامین اجتماعی به جهت حفظ قدرت خرید آن‌ها ترمیم و تقویت شود.

بیات با بیان اینکه مبلغ عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی به طور معمول همچون بازنشستگان کشوری و لشکری تعیین می‌شود، گفت: با توجه به تورم اقلام و کالا‌های اساسی و تامین مایحتاج ضروری و مصرفی از دولت می‌خواهیم با تمهیدات و پیش‌بینی‌هایی عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی همچون زمان شاغلی پرداخته شود. کارگران در زمان شاغلی حق بیمه می‌پردازند، ولی در دوران بازنشستگی عیدی کارمندی دریافت می‌کنند و انتظار این است که از پس انداز و اندوخته ۳۰ سال بیمه‌پردازی در دوران بازنشستگی بهره‌مند شوند.

منبع: عصر ایران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بازنشسته واقعاً درمانده
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
0
0
فقط حرف های قشنگ میزنید و هیچ اتفاقی نمی افتد . ما هم خدایی داریم .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
0
0
بیات یعنی کهنه ریاست یعنی ریاکاری لعن ونفرین برشما فریبکاران بیکفایت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
0
0
بیات یعنی کهنه ریاست یعنی ریاکاری لعن ونفرین برشما فریبکاران بیکفایت
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->